Meestgestelde vragen over verzending

Welke verzendmethode gebruiken jullie?

Al onze producten worden verzonden en geleverd door GLS. Clinique Elixir pakt jouw bestelling met veel zorg voor jou in, zo komen je producten altijd onbeschadigd bij je aan. Wij maken gebruik van milieuvriendelijke verzenddozen, zo denken we ook nog een beetje aan onze planeet.

Betaal ik verzendkosten?

Clinique Elxir maakt altijd gebruik van GRATIS verzending voor alle bestellingen binnen Nederland en België vanaf €40.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per mail een orderbevestiging. Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je hier een bevestiging van inclusief Track & Trace code, hiermee kun je je bestelling na verzending volgen.

Kan ik mijn adres veranderen?

Heb je je besteling geplaatst maar is het pakket nog niet verzonden? Neem dan direct contact met ons op, zodat wij nog eventuele aanpassingen kunnen doen aan je gegevens.

Heb je een verkeerd adres ingevuld of zijn je plannen gewijzigd? Zodra je je bestelling is verzonden is het in de meeste gevallen niet mogelijk om je adres nog te wijzigen, maar dit kan per koerier verschillen. Mocht je wel de mogelijkheid hebben het adres te wijzigen, dan vind je de instructies hiervoor terug in de e-mail van de koerier en in de Track & Trace link.

Meestgestelde vragen over levering

Wat is de leveringstermijn?

Bij elk product staat vermeld of het product op voorraad is. Is een product op voorraad? Dan is je bestelling op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Wanneer een product geleverd wordt hangt af van het product en de voorraad. Wij doen ons best alle producten zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren.

Houdt er rekening mee dat door onvoorziene omstandigheden deze leveringstermijn soms niet wordt gehaald. Wij doen ons uiterste best je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt?

Het is in de meeste gevallen mogelijk je bestelling af te leveren bij een GLS-afhaalpunt. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op nadat je je bestelling geplaatst hebt. Wij kunnen je bestelling dan laten bezorgen bij een afhaalpunt.

  

Zodra je bestelling in de door jou gekozen locatie is aangekomen, ontvang je een e-mail van GLS. Dan heb je 7 dagen de tijd om je bestelling af te halen. Mocht je je bestelling niet af kunnen halen in deze periode, dan zal deze automatisch teruggestuurd worden naar Clinique Elixir. 

Kan ik mijn bestelling afhalen in de kliniek?

Je kunt je bestelling ook afhalen op onze locatie in Rotterdam, deze verzendmethode is GRATIS.Bovendien krijg je een extra korting van 5% wanneer je kiest voor afhalen. Wij verwerken je bestelling en je krijgt van ons bericht wanneer deze klaar ligt om op te halen. Je bestelling ligt meestal binnen een uur klaar om afgehaald te worden, mits deze op voorraad is binnen openingstijden.

Mijn pakket is niet volledig, beschadigd of kwijt 

Wij streven ernaar om al onze producten compleet en onbeschadigd te leveren. Heb je toch een bestelling ontvangen die niet intact of volledig is? Clinique Elixir kijkt graag samen met jou naar een oplossing. Je kunt hier contact met ons opnemen. 

 

Heb je een vraag of opmerking?

Wij staan altijd klaar om je te helpen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op via de onderstaande knop.